Cevaplanmış Soru Kategorileri:


Penis ile ilgili sorular ve cevaplar

isimsiz: penis boyu(önemli)

ben 14 yaşında 165 kilo 70 kilo ağırlığında bir erkeğim benim sorunum  penisimle sertleşme durumunda yaklaşık 6 cm benim sormak istediğim -acaba bu yaş için bu boy normal mi -daha ergenlik dönemi bitene kadar uzar mı cevabınızı mail adresime yollar mısınız 

merhaba, 14 yaş daha gelişme yaşıdır,bu yüzden penis boyunuz daha büyüyecektir,rahat olunuz. saygılarımla

30. 11. 1999

isimsiz: Konu Yok

benim penis boyum sertleşme anında 10 - 11 cm.   tedavi olmam gerekirmi ne tür bir tedavi

normaldir,bir şey yapmanza gerek yok

30. 11. 1999

isimsiz: Konu Yok

Merhaba.Bir süredir penisimde küçük kırmızılıklar var ve ereksiyon  halinden sonra bu kırmızılıklar daha da belirginleşiyor hatta bazen küçük  kanamalar oluyor. Bana küçük çapta iç kanamalar gibi geliyor.Uzun süredir  cinsel ilişkide bulunmadım.Acaba bunların sebebi ne olabilir ve nasıl  tedavi edilebilir.Teşekkürler... 

Tarifinizle bunlari bilmek imkansiz ama normal dışı bir durum ve kısa sürede muayene olmanızı öneririm

30. 11. 1999

isimsiz: soruma cevap verirseniz çok mutlu olacağım..

merhaba.ben cinsel ilişki sırasında ters bir hareket yaptım ve  penisimden 'kırt' diye bir ses geldi.  ama sanırım çok zorlanmamış olacağından normal penis kırılması  vakalarında olduğu gibi penisim renk değiştirmedi veya şişmedi şiddetli  ağrılarda olmadı ama üzerinden 10 gün falan geçti ve ereksiyon sırasında  hafif ağrı duyuyorum ve ağrılı orgazm oluyor.doktora gittim ve penis  kırığı olmadığını bundan dolayı birşey yapamayacağını söyledi ama hafif  ağrı devam ediyor.ne yapmalıyım?teşekkürler 

penis kırılması dayanılmaz ağrı verir ve dayanılmazdır, sizinki hafif bir zorlama, bir sure masturbasyon yapmayın ve ilişkiye girmeyin, kısa zamanda şikayetleriniz kaybolacaktır.

30. 11. 1999

isimsiz: Lütfen yardım edin bu konuda

Merhaba ben 21 yaşındayım ve
bi
 problemim var ve size sormak istedim 4-5 gün önce boşalmadan , hafiften masturbasyon  yaptım ve penisimi sola doğru biraz bastırdım hani iyicezevk almak için sonra  penisim dibine doğru üstten bakınca soluna doğru içten bi şişiklik gibi bişey  oldu bu hareketten bikaç dakika sonra çok korktum dedim acaba sperm falan mı  tıkandı
çünkü sanki bi damar veya onun gibi bişeyin içinde
çok  korktum hala da biraz var o şişlik yoksa prostat falan oldum çok korkuyorum ,  hangi braşlı doktora gitmeliyim,Lütfen yardım edin CAN,öğrenci
 

zorlamaya bağlı bu olabilir, şişlik azalıyorsa masturbasyona ara verin düzelir, iyileşme yoksa herhangi bir doktora veya bir uroloji uzmanına bas vurabilirsiniz

30. 11. 1999

isimsiz: merhaba

ben 21 yaşında bir erkeğim.Haftada 1 yada 2 defa masturbasyon   yapıyorum.Bazen fazlada olabiliyor.Yaklaşık 5 seneden beri masturbasyon   yapıyorum.Penisimin baş kısmında ve başın alt tarafında küçük sivilce gibi   şeyler var.Daha önce hiç ilişkiye girmedim.Ağrı yada kanama yok.Doktora   gitmem gerekir mi?Ne öneririsiniz?teşekkürler mailime cevap yazarsanız   sevinirim. 

merhaba, tanımınızla bunun ne oldugunu anlamak imkansız, her ihtimale karşı muayene olmak fayda verecektir.

30. 11. 1999

asasas: Başlık yok

Ben daha 15 yaşındayım ama penisimde sola eğrilik var.Ama aileme söyliyemiyorum.Ne yapmam lazım?Tedavide ameliyat gerekli mi?Tedavi pahalı mı?Teşekkürler..

mrb, bu normaldir, yaklaşık 60 derecenin üstünde ise eğrilik problem yaratır, herkesin penisi birazıcık sağa veya sola eğri olabilir, korkmayınız

30. 11. 1999

kokarca: Başlık yok

mrb 29 yasındayım penisimin normalin altında 9 cm ve ince bunalımdayım bu yuzden ne yapmalıyım caresi varmı ilacla bazı sitelerde ilaclar satılıyor bunlara guvenilrmi ilacla caresi varmı bu yuzden evlenemiyorum kacıyorum hep lutfen yardımcı olurmusunuz nerelere basvurmalıyım

mrb, hayır bu ilaçlar tamamen uydurmadır bu konuda ürologlar ancak yardımcı olabilir Saygılarımla,
Dr. Cenk Kiper
mutluinsan.com

30. 11. 1999

berk: Başlık yok

mrb ilk once sorucagim soru su ben 17 yasinda bir erkegim ve benden hic sperm gelmiyor ve benisimim boyuda 5-6 cm kadar niye oyle bi cozum vaqrmidir lutefen msn me cevabinizi iletirmisiniz veya ne yapmam lzm bi bilgi verin... SIMDIDEN TSK

mrb, burada bir hormonal bozukluk olabilir bu konuda üroloji (bevliye) bölümüne baş vurursanız onlar gerekli yere sizi sevk edeceklerdir

30. 11. 1999

penis: Başlık yok

iyi aksamlar sünnet sonucunda oluşan hatalar daha sonra düzeltile bilirmi kime baş vurmamız gerekiyor şimdiden tşk

mrb, tabiiki bir çoğu düzeltilir, bu konuda ürologlar veya plastik cerrahlar yardımcı olacaktır

30. 11. 1999

Başlık *
İsim *
E-Posta *
İçerik *